Konu
Windows Server 2003 Uzak Masaüstü Bağlantı?
05-10-2009, 17:29:23
#2
TakunYA
Üyeliği durduruldu
HDikmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar Win Server 2003 Uzak Masaüstünde en fazla 2 kullanıcıya izin var daha çok kullanıcıya nasıl izin sağlarım ?
Bu sayı sanırım lisansa bağlı olarak değişiyor diye biliyorum ....