HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Win Server 2003 Uzak Masaüstünde en fazla 2 kullanıcıya izin var daha çok kullanıcıya nasıl izin sağlarım ?
Bu sayı sanırım lisansa bağlı olarak değişiyor diye biliyorum ....