Konu
Windows Server 2003 Uzak Masaüstü Bağlantı?
05-10-2009, 17:04:19
#1
HDikmen
Selamlar Win Server 2003 Uzak Masaüstünde en fazla 2 kullanıcıya izin var daha çok kullanıcıya nasıl izin sağlarım ?