Konu
Windows Server 2003 Uzak Masaüstü Bağlantı?
05-10-2009, 18:25:29
#4
victories
2 normal girişten sonra başlat çalıştır kısmından "mstsc /console" şeklinde açarak 3. bağlantıyı yapabilirsiniz. Daha fazlası için lisansınızı değiştirmeniz lazım, enterprise sürüm ile