Merhaba,
Elimde Zyxel NAS326 modeli mevcut. Cihaz otomatik olarak ip almıyor ve manuel olarak girmem gerekiyor. IP almadığı için panelede ulaşamıyorum. Bu cihazların web paneline nasıl ulaşım sağlayabilirim IP almadan? Veya MAC adresini kullanarak başka bir şekilde çözümleyebilirmiyiz?
Ulaşılamayan NAS Cihazı
7
●174
- 05-07-2022, 16:41:59
- 05-07-2022, 16:44:06Merhaba, yönetim aracı mevcut program olarak. DHCP'den IP alıyor diye hatırlıyorum o cihaz için hocam.meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2022, 16:44:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhaba Zyxel sitesinden Zyxel NAS326 kurulumunu ındırıp aynı ag ıcerısınde olursanız eger dırek cıhaza admın sıfresı ıle ulasaıbılrıısnız . cihazın ıp almasına gerek yok aynı agda olmanız yeterlı oalcaktır. sonrakı ayarları yaparsınız.
- 05-07-2022, 16:45:45Bilgiler var maalesef. Riske girmek istemiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IP almadığı için ulaşılmıyor.NilTechno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetim programı mevcut evet ama oradan da düzenlenmiyor maalesef. DHCP'den IP alıyor normalde evet ama ağ kartında problem var sanırım cihazın. Otomatik almıyor.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-07-2022, 16:53:16Modemdeki portunu ve kabloyu değişip denemek lazım hocam, incelemek de lazım durum tam ne diye.meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2022, 16:54:23Her şekilde denedim olmadı maalesef. Cihaza offline olarak PC'ye bağlayıp ulaşamıyoruz. İlla IP alması gerekiyor. Çok saçma bir durum bence.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2022, 16:56:54Hocam ücretli çözüm sunabilirim, PC ve modem erişimi gerekecek. Duruma göre NAS'a reboot da atabiliriz.meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle