• 05-07-2022, 16:41:59
    #1
    Merhaba,

    Elimde Zyxel NAS326 modeli mevcut. Cihaz otomatik olarak ip almıyor ve manuel olarak girmem gerekiyor. IP almadığı için panelede ulaşamıyorum. Bu cihazların web paneline nasıl ulaşım sağlayabilirim IP almadan? Veya MAC adresini kullanarak başka bir şekilde çözümleyebilirmiyiz?
  • 05-07-2022, 16:42:59
    #2
    içinde bilgiler yok ise sıfırlayabilirsiniz
  • 05-07-2022, 16:44:06
    #3
    meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Elimde Zyxel NAS326 modeli mevcut. Cihaz otomatik olarak ip almıyor ve manuel olarak girmem gerekiyor. IP almadığı için panelede ulaşamıyorum. Bu cihazların web paneline nasıl ulaşım sağlayabilirim IP almadan? Veya MAC adresini kullanarak başka bir şekilde çözümleyebilirmiyiz?
    Merhaba, yönetim aracı mevcut program olarak. DHCP'den IP alıyor diye hatırlıyorum o cihaz için hocam.
  • 05-07-2022, 16:44:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba Zyxel sitesinden Zyxel NAS326 kurulumunu ındırıp aynı ag ıcerısınde olursanız eger dırek cıhaza admın sıfresı ıle ulasaıbılrıısnız . cihazın ıp almasına gerek yok aynı agda olmanız yeterlı oalcaktır. sonrakı ayarları yaparsınız.
  • 05-07-2022, 16:45:45
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinde bilgiler yok ise sıfırlayabilirsiniz
    Bilgiler var maalesef. Riske girmek istemiyorum.

    NilTechno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba Zyxel sitesinden Zyxel NAS326 kurulumunu ındırıp aynı ag ıcerısınde olursanız eger dırek cıhaza admın sıfresı ıle ulasaıbılrıısnız . cihazın ıp almasına gerek yok aynı agda olmanız yeterlı oalcaktır. sonrakı ayarları yaparsınız.
    IP almadığı için ulaşılmıyor.

    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yönetim aracı mevcut program olarak. DHCP'den IP alıyor diye hatırlıyorum o cihaz için hocam.
    Yönetim programı mevcut evet ama oradan da düzenlenmiyor maalesef. DHCP'den IP alıyor normalde evet ama ağ kartında problem var sanırım cihazın. Otomatik almıyor.
  • 05-07-2022, 16:53:16
    #6
    meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler var maalesef. Riske girmek istemiyorum.



    IP almadığı için ulaşılmıyor.



    Yönetim programı mevcut evet ama oradan da düzenlenmiyor maalesef. DHCP'den IP alıyor normalde evet ama ağ kartında problem var sanırım cihazın. Otomatik almıyor.
    Modemdeki portunu ve kabloyu değişip denemek lazım hocam, incelemek de lazım durum tam ne diye.
  • 05-07-2022, 16:54:23
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemdeki portunu ve kabloyu değişip denemek lazım hocam, incelemek de lazım durum tam ne diye.
    Her şekilde denedim olmadı maalesef. Cihaza offline olarak PC'ye bağlayıp ulaşamıyoruz. İlla IP alması gerekiyor. Çok saçma bir durum bence.
  • 05-07-2022, 16:56:54
    #8
    meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şekilde denedim olmadı maalesef. Cihaza offline olarak PC'ye bağlayıp ulaşamıyoruz. İlla IP alması gerekiyor. Çok saçma bir durum bence.
    Hocam ücretli çözüm sunabilirim, PC ve modem erişimi gerekecek. Duruma göre NAS'a reboot da atabiliriz.