Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içinde bilgiler yok ise sıfırlayabilirsiniz
Bilgiler var maalesef. Riske girmek istemiyorum.

NilTechno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba Zyxel sitesinden Zyxel NAS326 kurulumunu ındırıp aynı ag ıcerısınde olursanız eger dırek cıhaza admın sıfresı ıle ulasaıbılrıısnız . cihazın ıp almasına gerek yok aynı agda olmanız yeterlı oalcaktır. sonrakı ayarları yaparsınız.
IP almadığı için ulaşılmıyor.

yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yönetim aracı mevcut program olarak. DHCP'den IP alıyor diye hatırlıyorum o cihaz için hocam.
Yönetim programı mevcut evet ama oradan da düzenlenmiyor maalesef. DHCP'den IP alıyor normalde evet ama ağ kartında problem var sanırım cihazın. Otomatik almıyor.