Merhaba,
Elimde Zyxel NAS326 modeli mevcut. Cihaz otomatik olarak ip almıyor ve manuel olarak girmem gerekiyor. IP almadığı için panelede ulaşamıyorum. Bu cihazların web paneline nasıl ulaşım sağlayabilirim IP almadan? Veya MAC adresini kullanarak başka bir şekilde çözümleyebilirmiyiz?
Merhaba, yönetim aracı mevcut program olarak. DHCP'den IP alıyor diye hatırlıyorum o cihaz için hocam.