Bilgiler var maalesef. Riske girmek istemiyorum.
IP almadığı için ulaşılmıyor.
Yönetim programı mevcut evet ama oradan da düzenlenmiyor maalesef. DHCP'den IP alıyor normalde evet ama ağ kartında problem var sanırım cihazın. Otomatik almıyor.
Modemdeki portunu ve kabloyu değişip denemek lazım hocam, incelemek de lazım durum tam ne diye.