Merhaba,
Elimde Zyxel NAS326 modeli mevcut. Cihaz otomatik olarak ip almıyor ve manuel olarak girmem gerekiyor. IP almadığı için panelede ulaşamıyorum. Bu cihazların web paneline nasıl ulaşım sağlayabilirim IP almadan? Veya MAC adresini kullanarak başka bir şekilde çözümleyebilirmiyiz?