• 27-06-2008, 00:31:24
    #37
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılan directadmin gene dışlandı konudan Directadmin e de bi el atsanız ne güzel olacak, hem daha geniş kitleye hitap eder script :P
    Benim kodların cpanel ile alakası yok. centOS olsun yeter her yerde kullanırsınız
  • 27-06-2008, 05:15:27
    #38
    OSman Kış Uykusumu Bu Yaz Geldi Uyan artık Kodları düzenle bir bakalım
  • 27-06-2008, 17:04:37
    #39
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OSman Kış Uykusumu Bu Yaz Geldi Uyan artık Kodları düzenle bir bakalım
    hahaha çok iyiydi
  • 27-06-2008, 19:02:09
    #40
    Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kodların cpanel ile alakası yok. centOS olsun yeter her yerde kullanırsınız
    Açtığınız konuyu inceledim ancak benim kastetdigim bu monitör dü. ni-osman inş directadmin içinde bir versiyon çıkartır.
  • 27-06-2008, 23:02:08
    #41
    daha cpanel versiyonu çıkmadıki sadece osmanın makinelerinde çalışıyor
    Osman Uyumadıysan bi konuya el at artık ses ver
  • 28-06-2008, 02:15:21
    #42
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığınız konuyu inceledim ancak benim kastetdigim bu monitör dü. ni-osman inş directadmin içinde bir versiyon çıkartır.

    Şirkette biz 7/24 tüm hosting makinelerini takip ediyoruz. Top çıktıları önümüzde açık. En net veriler burada. Buradan sorun olursa eğer gözlemleyip ona göre detaylı incelemek üzere bash scriptlerin detaylı raporlarına başvuruyoruz. Oradaki rapora göre de hareket ediyoruz. Mutlaka tek bir monitör her zaman için iyi olacaktır fakat pratik şekilde söylediğim gibi de yapabilirsiniz. Sonuçta o yazılım da bir yük bindirecektir. Top çıktısı yok denecek kadar az yük bindirir.
  • 28-06-2008, 02:15:56
    #43
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha cpanel versiyonu çıkmadıki sadece osmanın makinelerinde çalışıyor
    Osman Uyumadıysan bi konuya el at artık ses ver
    Osman iki ay içinde buraya denk gelirse tekrar yazar yoğunluktan unutmuştur burayı o. Bence telefon et hatırlat
  • 28-06-2008, 03:01:09
    #44
    Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirkette biz 7/24 tüm hosting makinelerini takip ediyoruz. Top çıktıları önümüzde açık. En net veriler burada. Buradan sorun olursa eğer gözlemleyip ona göre detaylı incelemek üzere bash scriptlerin detaylı raporlarına başvuruyoruz. Oradaki rapora göre de hareket ediyoruz. Mutlaka tek bir monitör her zaman için iyi olacaktır fakat pratik şekilde söylediğim gibi de yapabilirsiniz. Sonuçta o yazılım da bir yük bindirecektir. Top çıktısı yok denecek kadar az yük bindirir.
    evet hocam demek istediğim de bu ancak kendimi yanlış ifade ettim sanırım. bende top çıktısını kullanıyorum gün içinde, sadece söyledigim şey şu hangi site saldırı yiyiyor bunu nasıl bilebilirim?

    ni-osman ın sunduğu script olmadan bunu bilebilirmiyim ?

    sabah olucak inş kendimi ifade edebilmişimdir. uyku sersemiyim
  • 28-06-2008, 03:02:54
    #45
    Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman iki ay içinde buraya denk gelirse tekrar yazar yoğunluktan unutmuştur burayı o. Bence telefon et hatırlat
    Ohoo Onla Uğraşana kadar boş zamanımda oturur ben yazarım tahsin kardeş