Şirkette biz 7/24 tüm hosting makinelerini takip ediyoruz. Top çıktıları önümüzde açık. En net veriler burada. Buradan sorun olursa eğer gözlemleyip ona göre detaylı incelemek üzere bash scriptlerin detaylı raporlarına başvuruyoruz. Oradaki rapora göre de hareket ediyoruz. Mutlaka tek bir monitör her zaman için iyi olacaktır fakat pratik şekilde söylediğim gibi de yapabilirsiniz. Sonuçta o yazılım da bir yük bindirecektir. Top çıktısı yok denecek kadar az yük bindirir.
evet hocam demek istediğim de bu ancak kendimi yanlış ifade ettim sanırım. bende top çıktısını kullanıyorum gün içinde, sadece söyledigim şey şu hangi site saldırı yiyiyor bunu nasıl bilebilirim?
ni-osman ın sunduğu script olmadan bunu bilebilirmiyim ?
sabah olucak inş kendimi ifade edebilmişimdir. uyku sersemiyim