Açtığınız konuyu inceledim ancak benim kastetdigim bu monitör dü. ni-osman inş directadmin içinde bir versiyon çıkartır.
Şirkette biz 7/24 tüm hosting makinelerini takip ediyoruz. Top çıktıları önümüzde açık. En net veriler burada. Buradan sorun olursa eğer gözlemleyip ona göre detaylı incelemek üzere bash scriptlerin detaylı raporlarına başvuruyoruz. Oradaki rapora göre de hareket ediyoruz. Mutlaka tek bir monitör her zaman için iyi olacaktır fakat pratik şekilde söylediğim gibi de yapabilirsiniz. Sonuçta o yazılım da bir yük bindirecektir. Top çıktısı yok denecek kadar az yük bindirir.