• 26-06-2008, 11:12:56
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayallerim vardi saldiri alani kovcaktim bugun. Insan bi uyarir be
    Sagol Osman abi
    sen baştan hata yapmışsın Plesk
  • 26-06-2008, 11:14:14
    #11
    3 Makinede Kurdum Hepsinde aynı sorun.
    [root@sunucu-151-221 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    [root@sunucu-57-4 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    [root@sunucu-57-6 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file

    Bir yerde sorun var bakalım ama nerde binaryler bulunamıyor
    apahce 1.3 apache 2.0 sunucularda denedim main.yaml dosyasını gönder calışan makinelerdeki bekli bir addon istiyor olabilir
  • 26-06-2008, 11:14:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hersey cpanele gecmek icin zorluyo beni dayanamiyom artik dislaniyo bu plesk hep heryerde
  • 26-06-2008, 11:16:27
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Makinede Kurdum Hepsinde aynı sorun.
    [root@sunucu-151-221 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    [root@sunucu-57-4 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    [root@sunucu-57-6 ~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    Bir yerde sorun var bakalım ama nerde binaryler bulunamıyor
    apahce 1.3 apache 2.0 sunucularda denedim main.yaml dosyasını gönder calışan makinelerdeki bekli bir addon istiyor olabilir
    centos 5.2 de bendede aynı hataları verdi
  • 26-06-2008, 11:17:39
    #14
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hersey cpanele gecmek icin zorluyo beni dayanamiyom artik dislaniyo bu plesk hep heryerde
    Konuyu Dağıtmayalım Kurupda Çalıştıran arkadaşlar apache update sayfasından main.yaml dosyasını info@dhs.com.tr mail adresine gönderebilirmi.

    Osman Sen Göndersene Ne dilendiriyon bizi
  • 26-06-2008, 11:19:32
    #15
    Alıntı
    root@power [~]# stespit
    -bash: /usr/local/sbin/stespit: cannot execute binary file
    Ne bu Osman hocam

    Edit : DHS de de aynı sorun ne biçim iş yapıyon osman abi
  • 26-06-2008, 11:20:01
    #16
    Tahsin ALTAY'ın yaptığı bash scriptten sonra biz sadece kac yazıyoruz sunucudaki IP'leri görebilmek için.

    Hatta onu biraz daha özelleştirdi. kackisi yazıyoruz, sunucuda bulunan farklı IP verilmiş sitelerdeki kişileri farklı farklı listeliyor. Hatta ve hatta kac 78 (78=IP numarasının sonu) yazdığımızda sadece o IP'deki kişileri listeliyor.

    Hatta daha ileri götürmüş işi. IP banlamak için ban ıp adresi yazıyoruz. Banlanıyor.

    Hatta yedekalmak için yedekal yazıyoruz. Ram kullanımları için ramdetay yazıyoruz.

    Yani biz sunucularımızla Türkçe iletişim kuruyoruz
  • 26-06-2008, 11:20:07
    #17
    Kurumsal PLUS
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Dağıtmayalım Kurupda Çalıştıran arkadaşlar apache update sayfasından main.yaml dosyasını info@dhs.com.tr mail adresine gönderebilirmi.
    Osman Sen Göndersene Ne dilendiriyon bizi
    http://ni.net.tr/osman/stespit/main.yaml.txt
  • 26-06-2008, 11:31:50
    #18
    Apache i derleyip haber vereceğim osman
    Apache 2.2 denenmemişti 2.2. Kuruluyor şimdi osman ın verdigi main.yaml ile kurulsun sonucu bildireceğim çalışsa bile
    apache 2.2. kullanmam daha çok sıcacık birşey