Apache i derleyip haber vereceğim osman
Apache 2.2 denenmemişti 2.2. Kuruluyor şimdi osman ın verdigi main.yaml ile kurulsun sonucu bildireceğim çalışsa bile
apache 2.2. kullanmam daha çok sıcacık birşey