• 24-07-2008, 11:53:08
    #82
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk versiyonunu sabırsızlıkla bekliyoruz
    o zaman haber veririz
    MSN'den söyledim, gitti başka program önerdi. Banane kardeşim başka programdan, ben sTesbit'i kullanmak istiyorum sunucumda. En kısa sürede sTesbit'in PLESK için hazırlanmışı çıkmassa hakkında üçkağıtçı diye konu açacağım.
  • 24-07-2008, 12:04:31
    #83
    3-4 tane siteye saldırılıyormuş siteleri ben söylemeden kapattı şöyle olsa : kapatmayı devam ettirmek istiyormusunuz = e - h / y - n gibi
    Alıntı
    Isterseniz sitenin chmod degerlerini 0 olarak
    degistirebilirim. Saldiriyi daha rahat onlemenize
    ve saldiri suresince sunucunuzun saldiri nedeni ile
    sistem kaynaklarinin daha az kullanilmasina katkida
    bulunacaktir. Saldiri onleme icin forum.ni.net.tr
    forum sayfalarindan yardim alabilirsiniz.

    IPTAL icin CTRL+C Tuslayiniz. Devam icin ENTER tuslayiniz.


    Site kapatildi.
    Enter a basmadan direk kapadı :S

    ==================================

    Ayrıca ne bu ücretli sürüm

    Alıntı
    Isterseniz ************ numarali adresin en cok istek gonderdigi siteyi sorgulatabilirim?

    DEVAM ETMEK ICIN ENTER TUSLAYINIZ..

    stespit: line 29************.com: command not found
    Bu islemi yapabilmek icin ucretli surume gecmelisiniz!

    Iyi Calismalar Dileriz...
    Yakışmadı Osman bey
  • 24-07-2008, 13:21:17
    #84
    osman bundanda paramı alıyon
  • 24-07-2008, 13:24:08
    #85
    Kurumsal PLUS
    Açık konuşmak gerekirse birden fazla siteyi sorgulatamayınca öyle yazdım bende

    para alınmıyor tabi..

    if döngüsü ile bulunan sitelerden hangisine en çok isteyi gönderdiyse o siteyi ana site olarak kabul ederek işleme devam edecek önümüzdeki günlerde..

    nreport diye bir yazılım yapıyorum yine basit ufak ancak birçok işlemi sn ler içinde yapan birşey.. bu stesbit e entegre olarak çalışabilecek..

    mesela şu şekil kural yapabileceksiniz..

    asd.com sitesine gelen tüm ipleri banla
  • 26-07-2008, 04:13:56
    #86
    Alıntı
    Stespit Saldırı Tespit Uygulaması v0.9
    Netinternet Telekom
    Osman Makal
    Hosgeldiniz..
    Uygulamayi baslatmak icin saldiri yapan ip adresini yaziniz.
    IP ADRESI : 78.163.106.138
    IP Bulunamadi.
    ilk denemede sorunsuz çalıştı Osman'ın ilk verdiği sayfadaki haliyle.
  • 03-09-2010, 22:19:14
    #87
    Üyeliği durduruldu
    http://ni.net.tr/osman/stespit/install.sh dosya silinmiş acil biriniz upload edip koyarmısınız teşekkürler