SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plesk versiyonunu sabırsızlıkla bekliyoruz
o zaman haber veririz
MSN'den söyledim, gitti başka program önerdi. Banane kardeşim başka programdan, ben sTesbit'i kullanmak istiyorum sunucumda. En kısa sürede sTesbit'in PLESK için hazırlanmışı çıkmassa hakkında üçkağıtçı diye konu açacağım.