• 23-06-2008, 23:08:11
    #1
    Merhabalar, yeni bir sunucu kiraladım sunucuda pico sdfgsdfg.conf gibi bir dosya açıp içerisine ç ö ş ğ ü ı falan yazdıgımda karakterler bozuk çıkıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim ?
  • 23-06-2008, 23:16:29
    #2
    bunu kullan http://winscp.net/, ftp gibi ssh a bağlan, ve dosyayı bu program ile editle, kaydet..

    http://winscp.net/
  • 23-06-2008, 23:18:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben notepad++ kullanmanı tavsiye ederim SourceForge.net: Welcome to SourceForge.net
  • 23-06-2008, 23:28:08
    #4
    anlatamadım sanırım sorunumu, ben sorunu ssh'de yaşıyorum. ssh ye baglandığımda şö ç i ğ ü v.s bunları ana dizine yazabiliyorum ama pico evil.conf yazıp içerisin 2-3 satır birşey ekleyeceğim olmuyor.
  • 26-06-2008, 13:50:07
    #5
    bunu bilen yokmu ya?

    system-config-language burdan sistemi türkçe yaptım ama türkçe karakterler bozuk çıkıyor

    system-config-keyboard burdan klavye dilini türkçe yaptım hiçbirşey değişmedi

    başka ne yapabilirim
  • 26-06-2008, 14:14:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Putty programını açınca sol taraftaki menüden Translation seç

    Sağda dil kodlama seçenekleri çıkacak

    ISO-8859-9:1999 (Latin-5, Turkish) Seçersen düzeleceğini düşünüyorum.

    Her seferinde değişiklik yapmamak için o oturumu kaydedebilirsin

    sorun farklı nedenlerden kaynaklanıyorda olabilir tabi
    kolay gelsin
  • 26-06-2008, 14:54:59
    #7
    ssh da setup yazıp dil ayarlarını ve klavye ayarlarını degişebilirsin.
  • 26-06-2008, 23:54:24
    #8
    rootsystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Putty programını açınca sol taraftaki menüden Translation seç
    Sağda dil kodlama seçenekleri çıkacak
    ISO-8859-9:1999 (Latin-5, Turkish) Seçersen düzeleceğini düşünüyorum.
    Her seferinde değişiklik yapmamak için o oturumu kaydedebilirsin
    sorun farklı nedenlerden kaynaklanıyorda olabilir tabi
    kolay gelsin
    bu zaten öyle , default ayarlada öyle iniyor sanırım.

    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ssh da setup yazıp dil ayarlarını ve klavye ayarlarını degişebilirsin.
    yok hocam, hepsini denedik olmuyor
  • 27-06-2008, 01:00:52
    #9
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu zaten öyle , default ayarlada öyle iniyor sanırım.
    yok hocam, hepsini denedik olmuyor
    info@dhs.com.tr ekle gerekli bilgileri gönder bakalım