anlatamadım sanırım sorunumu, ben sorunu ssh'de yaşıyorum. ssh ye baglandığımda şö ç i ğ ü v.s bunları ana dizine yazabiliyorum ama pico evil.conf yazıp içerisin 2-3 satır birşey ekleyeceğim olmuyor.