rootsystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Putty programını açınca sol taraftaki menüden Translation seç
Sağda dil kodlama seçenekleri çıkacak
ISO-8859-9:1999 (Latin-5, Turkish) Seçersen düzeleceğini düşünüyorum.
Her seferinde değişiklik yapmamak için o oturumu kaydedebilirsin
sorun farklı nedenlerden kaynaklanıyorda olabilir tabi
kolay gelsin
bu zaten öyle , default ayarlada öyle iniyor sanırım.

DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ssh da setup yazıp dil ayarlarını ve klavye ayarlarını degişebilirsin.
yok hocam, hepsini denedik olmuyor