bunu bilen yokmu ya?

system-config-language burdan sistemi türkçe yaptım ama türkçe karakterler bozuk çıkıyor

system-config-keyboard burdan klavye dilini türkçe yaptım hiçbirşey değişmedi

başka ne yapabilirim