Mssql 2008 Nasıl Yedek Alırım ?
5
●612
- 01-07-2015, 12:51:25Selamlar,
Belittiğimiz alanda öyle bir ekran yoksa muhtemelen MaestroPanel'in versionu eskidir. Eğer Reseller veya Domain kullancısıysanız o ekrana erişemezsiniz.
Visual Studio ile deneyin derken SQL Server Management Studio'yu kast ediyorlar.
Aşağıdaki adresten Downloa dedip biglilsayarınızda çalıştırdıktan sonra veritabanınıza bağlanıp yedek alabilirsiniz.
https://www.microsoft.com/en-us/down...s.aspx?id=8961 - 24-12-2015, 00:16:38Programla aldığınız yedek local MSSQL server sunucusuna kaydolur. Servis sağlayıcınızla iletişime geçip sunucudan .bak uzantılı yedeği alabilirsiniz.alifuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle