Selamlar,

MaestroPanel'de MSSQL yedeği almak için Araçlar > MSSQL alanındaki yönetgeleri takip ederek yedekleyebilirsiniz.

Bir sonraki sürümde MaestroPanel bunu domain bazlı otomatik standart yedeğin içine almış olacak.