Selamlar,

Belittiğimiz alanda öyle bir ekran yoksa muhtemelen MaestroPanel'in versionu eskidir. Eğer Reseller veya Domain kullancısıysanız o ekrana erişemezsiniz.

Visual Studio ile deneyin derken SQL Server Management Studio'yu kast ediyorlar.

Aşağıdaki adresten Downloa dedip biglilsayarınızda çalıştırdıktan sonra veritabanınıza bağlanıp yedek alabilirsiniz.
https://www.microsoft.com/en-us/down...s.aspx?id=8961