alifuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Versiyon 0.9.8.0 evet domain kullanıcısıyım. SQL Managent kurulu fakat BackUp ve Restore işlemleri server içerisinde oluyor.Yani ben kendi bilgisayarıma yedeği kaydedemiyorum server a kayıt oluyor, aynı şekilde restore işlemide bu şekilde oluyor.
Programla aldığınız yedek local MSSQL server sunucusuna kaydolur. Servis sağlayıcınızla iletişime geçip sunucudan .bak uzantılı yedeği alabilirsiniz.