Konu
Mssql 2008 Nasıl Yedek Alırım ?
01-07-2015, 00:58:53
#1
alifuat
Merhabalar, panel den yedekleme kısmından yedek aldığımda sadece sitemin dosyalarını alıyor. Veritabanımın verileri ve içindeki procedure ile yedeğini istiyorum.