• 06-11-2010, 21:44:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onunda Konusu Var Onuda Eklerim Yaşım 32 Genç

    Al Buda Konusu

    Ya Canım Kardeşim Burda Olmasada Ahiret de Olsun Hesabım Senlen Hadi Bak İşine Moderatörlerde Sana Kıyak Geçiyor
    profilinde 18 yazıyo konuyu getirdigin yerlere bak ya böyle bi profesyonel sitenin moderatörleri kimseye kıyak gecmez kim haksızsa ona gerekenı yapacagına inanıyorum sen busun işte terbiyemi bile bozmucam sadece sayın yöneticileri bekliorm umarım onlar gereken cevabı verecek
  • 06-11-2010, 22:36:26
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Satış konusu bu şekilde kirletilmez beyler.
    Madem şikayetçi olan var, gerekli kategorisine açsın konuyu ve buraya linkini koysun ordan devam edilir.
  • 06-11-2010, 22:59:39
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Olcayy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konusu bu şekilde kirletilmez beyler.
    Madem şikayetçi olan var, gerekli kategorisine açsın konuyu ve buraya linkini koysun ordan devam edilir.
    RommY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profilinde 18 yazıyo konuyu getirdigin yerlere bak ya böyle bi profesyonel sitenin moderatörleri kimseye kıyak gecmez kim haksızsa ona gerekenı yapacagına inanıyorum sen busun işte terbiyemi bile bozmucam sadece sayın yöneticileri bekliorm umarım onlar gereken cevabı verecek
    İkinizede cevap vermiyecem Olcayy sana pm ile söyledim söyleyeceğimi + 18 tl için neler yaptığınıda gördük madem hak ise sonuna kadar giderim bu adam DOLANDIRICIDIR Arkadaşlar

    Sonra diyosunuz ya Dolandırıldım işde ben onu başdan bitiriyorum bu adamın bana borcu var konu açtım 1 kelime yazmadı hakkında kaçmakdan burda yakaladım yazarım buna kimse mani olamaz alacağım var bundan benim 2 sefer şikayet konusuda açılmaz ben o kadar mal biri değilim forumun akışını biliyorum report ettim ama işlem yapılmadı üye hakkında benim paramı ödeyecek yoksa yine diyorum süresiz banını istiyorum bu RommY denen ufaklığın
  • 06-11-2010, 23:17:09
    #31
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinizede cevap vermiyecem Olcayy sana pm ile söyledim söyleyeceğimi + 18 tl için neler yaptığınıda gördük madem hak ise sonuna kadar giderim bu adam DOLANDIRICIDIR Arkadaşlar

    Sonra diyosunuz ya Dolandırıldım işde ben onu başdan bitiriyorum bu adamın bana borcu var konu açtım 1 kelime yazmadı hakkında kaçmakdan burda yakaladım yazarım buna kimse mani olamaz alacağım var bundan benim 2 sefer şikayet konusuda açılmaz ben o kadar mal biri değilim forumun akışını biliyorum report ettim ama işlem yapılmadı üye hakkında benim paramı ödeyecek yoksa yine diyorum süresiz banını istiyorum bu RommY denen ufaklığın
    Hakkımda asılsız bi konu açtınız ve aldınız elinize kalemi aklınıza gelenleri yazdınız. Hiç düşünmediniz log diye bişey olduğunu konunuz kilitlendi ve sizde banlandınız. Hala aksini mi iddaa ediyorsunuz? Burda haktan hukuktan söz etmişsiniz logları yayınlarsam hak hukuktan anlamadığınız ortaya çıkar.

    Ben uzatmıyorum ve bir daha size cevap yazmıcam. Ama eğer siz yazarsanız size yine loglarımız ile cevap vericem ki bu sefer download linki ile değil direk resim çeker konuya koyarım böylece daha net cevaplar vermiş oluruz.

    Hayırlı satışlar dilerim.
  • 06-11-2010, 23:21:32
    #32
    RommY ortada haksız olduğunu arkadaş belirtmiş. Varsa borcun öde arkadaşta hakkını aldığı için senin hakkında böyle konuşmayacaktır.
  • 06-11-2010, 23:45:50
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bAd_bOy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RommY ortada haksız olduğunu arkadaş belirtmiş. Varsa borcun öde arkadaşta hakkını aldığı için senin hakkında böyle konuşmayacaktır.
    konu uzamasn lütfen yazmak istemiorm ama yazmıyıncada o haklıymıs gibi görünüyor benım kimseye borcum yok o arkadası da tanımıyorm bir sürü alısveriş yaptım bi tek onun mu ödemesını yapmamısım:S kimseye kazık atmadım.. ki atsamda farklı bi konu acıp oraya yazar işlem ona göre yapılır kanırtı varsa tabi... ama benım konuma yazamaz terbiyesizlik bu ayrıca BiMaster ufaklık felan yakısmıyor ayıp sorunun varsa özelden yaz burada terbiyeszlik yapma
  • 07-11-2010, 00:05:43
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Olcayy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkımda asılsız bi konu açtınız ve aldınız elinize kalemi aklınıza gelenleri yazdınız. Hiç düşünmediniz log diye bişey olduğunu konunuz kilitlendi ve sizde banlandınız. Hala aksini mi iddaa ediyorsunuz? Burda haktan hukuktan söz etmişsiniz logları yayınlarsam hak hukuktan anlamadığınız ortaya çıkar.

    Ben uzatmıyorum ve bir daha size cevap yazmıcam. Ama eğer siz yazarsanız size yine loglarımız ile cevap vericem ki bu sefer download linki ile değil direk resim çeker konuya koyarım böylece daha net cevaplar vermiş oluruz.

    Hayırlı satışlar dilerim.
    Ben uzatmıyorum ve bir daha size cevap yazmıcam. bende pm den bunu dedim sana zaten konuma yazma bende konularına yazmayım herkes gördü evet ne süre verildi ise ücretini aldın hakkın kalmadı benle bir daha dalaşma ok hadi güle güle

    bAd_bOy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RommY ortada haksız olduğunu arkadaş belirtmiş. Varsa borcun öde arkadaşta hakkını aldığı için senin hakkında böyle konuşmayacaktır.
    Var hocam ama inkar etmeye devam ediyor
  • 07-11-2010, 00:09:03
    #35
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uzatmıyorum ve bir daha size cevap yazmıcam. bende pm den bunu dedim sana zaten konuma yazma bende konularına yazmayım herkes gördü evet ne süre verildi ise ücretini aldın hakkın kalmadı benle bir daha dalaşma ok hadi güle güle



    Var hocam ama inkar etmeye devam ediyor
    Ama artık canımı sıkıyorsun! Sabırla bekliyorum yeter artık konuma yazma şikayet bölümüne ac
  • 07-11-2010, 00:13:00
    #36
    Üyeliği durduruldu
    RommY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama artık canımı sıkıyorsun! Sabırla bekliyorum yeter artık konuma yazma şikayet bölümüne ac
    Bak kardeşim ben 50 sinde değildim ama msn den silmek verdiğin sürede ödemek ayrıca birde burda tanıdığın halde tanımıyorum demen bu duruma getirdi ayrıca yine diyorum zaten açık şikayet konun bak