BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben uzatmıyorum ve bir daha size cevap yazmıcam. bende pm den bunu dedim sana zaten konuma yazma bende konularına yazmayım herkes gördü evet ne süre verildi ise ücretini aldın hakkın kalmadı benle bir daha dalaşma ok hadi güle güle



Var hocam ama inkar etmeye devam ediyor
Ama artık canımı sıkıyorsun! Sabırla bekliyorum yeter artık konuma yazma şikayet bölümüne ac