Satış konusu bu şekilde kirletilmez beyler.
Madem şikayetçi olan var, gerekli kategorisine açsın konuyu ve buraya linkini koysun ordan devam edilir.
profilinde 18 yazıyo konuyu getirdigin yerlere bak ya

böyle bi profesyonel sitenin moderatörleri kimseye kıyak gecmez kim haksızsa ona gerekenı yapacagına inanıyorum sen busun işte terbiyemi bile bozmucam sadece sayın yöneticileri bekliorm umarım onlar gereken cevabı verecek
İkinizede cevap vermiyecem Olcayy sana pm ile söyledim söyleyeceğimi + 18 tl için neler yaptığınıda gördük madem hak ise sonuna kadar giderim bu adam
DOLANDIRICIDIR Arkadaşlar
Sonra diyosunuz ya Dolandırıldım işde ben onu başdan bitiriyorum bu adamın bana borcu var konu açtım 1 kelime yazmadı hakkında kaçmakdan burda yakaladım yazarım buna kimse mani olamaz alacağım var bundan benim 2 sefer şikayet konusuda açılmaz ben o kadar mal biri değilim forumun akışını biliyorum report ettim ama işlem yapılmadı üye hakkında benim paramı ödeyecek yoksa yine diyorum süresiz banını istiyorum bu RommY denen ufaklığın