RommY ortada haksız olduğunu arkadaş belirtmiş. Varsa borcun öde arkadaşta hakkını aldığı için senin hakkında böyle konuşmayacaktır.
konu uzamasn lütfen yazmak istemiorm ama yazmıyıncada o haklıymıs gibi görünüyor benım
kimseye borcum yok o arkadası da tanımıyorm bir sürü alısveriş yaptım bi tek onun mu ödemesını yapmamısım:S kimseye kazık atmadım.. ki atsamda farklı bi konu acıp oraya yazar işlem ona göre yapılır kanırtı varsa tabi... ama benım konuma yazamaz terbiyesizlik bu ayrıca BiMaster ufaklık felan yakısmıyor ayıp sorunun varsa özelden yaz burada terbiyeszlik yapma