Satılık bayan forumu
22
●1.795
- 11-08-2010, 13:56:26Bir malı buradan satışa koyduysanız ve başkalarının zamanını alıyorsanız burayı satış süresince sık sık takip etmeniz gerekir.Alıntı
Üç beş kuruşa ihtiyacı olmayan oyunu kuralına göre oynar. Demek ki ihtiyacın var; eğer yoksa üç kağıtçılık var.Alıntı
Siteyi yüzlerce kişi önünde açık artırmaya koyuyorsanız konuya dahil olan herkesi yine aynı ciddiyetle bilgilendirmek zorundasınız.Alıntı
Moderatör olsaydım çoktan tekmeyi basmıştım.Alıntı
Sana hesap bakiyesini soran olmamış. Transferle ilgili kısmın dekontunu buraya koymanız istenmiş. Söz konusu haksız durumda olduğunu düşünen biri olunca, şüpheleri ortadan kaldırmak ve işlemin şeffaf olduğunu göstermek adına bu basit işlem yapılır. Fakat biri üç kağıtçıysa buna da çare bulur ve o dekontu değiştirebilir. Elektronik ortam ne de olsa.Alıntı
Bunlar benim gözlemlerim. - 11-08-2010, 14:11:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teşekkür ederim shinoda delikanlılığın için..
Beni bir de cocuk zannediyor...Beni maddi bir zarara uğratsaydı kat be kat canını acıtırdım .Böyle bir şey olmadı sadece r10 dan ceza alması gerekir.Yaptığı ahlaklı bir iş değil..
NOT : konu kilitliydi yeni açılmış.ben de aşağıdaki konuyu açmıştım
https://www.r10.net/sikayetim-var/706...ahtecilik.html - 11-08-2010, 14:19:55Site açık artırmaya sunuldu saat 22.00 da sona erdi ve ben kazandım.jackal nickli arkadaş bu satıştan vaçgeçmenin yollarını aramaya başladı.
Bunun için Anarchist adlı arkadaşı görevlendirmiş.Önce açık artırmayı ateşlemesi için ona fiyat artırma görevi verdi.O da 60 TL verdi.Ancak siteye çok fazla ilgi gösteren olmadı ve site 70 TL ye bende kaldı.Buna bozulan jackal hemen B planın devreye soktu ve arkadaşlar ben siteyi satmıştım 250 TL ye anarchist adlı arkadaşa aslında dedi.Konuyu da kapatmaya fırsatım olmadı dedi.Açık artırma kurallarına aykırı olmasına rağmen hadi eywallah dedik.Ancak çoktan satılmış olan sitenin domainini bana 120 TL ye tekrar satmaya kalkınca şok oldum.Aşağıda bana jackal tarafından PM olarak gönderilen mesajın görüntüsü bunun ispatıdır.Saate DİKKAT açık artırma bitmiş site çoktan satılmış gelen mesaja DİKKAT.

Uploaded with ImageShack.us
R10 platformu webmaster dünyasının en kaliteli platformudur.Burada birbirlerine al gülüm ver gülüm trader puanları vererek itibar sağlayan kişilerin
dürüst ,namuslu, bu işe emek veren insanların arasında bulunmasına tahammül edemiyorum.Takdiri R10 üyelerine ve yönetimine bırakıyorum. - 11-08-2010, 23:05:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçin bu moderatyor yalakalığını bırakın bu işleri,
sağa soal ona buna yalvararak konu açtırma hıkayelerını geçın çocukca işleri geçin artık ona buna yalvarıp konu açtırıyorsuznu ayıp,
konunun kapanması zorunuza gıttı herhalde, hemen açtırıp cevap yazmışsınız,
ne oldu şikayet konusunda yazdım yetmedımı zırt pırt oraya buraya konu açıp msn ındekı mıleltı çağırıp cevap mı yazdırıyorsunuz.
Benı bılen bılıyor, traderıma bakarsan senın gıbı 5 lınk alıp trader bastırmıyorum. tek yaptığın lınk satmak başka yaptığın bır şey yok çıkmış burda bana tıcarı zekandan bahsedıyorsun geç bunalrı yahu r10 dakı modlarda az delıkanlı olsun bıraksınalr artık hatır gonul işlerini konuyu kapatıyorsunuz, adam şikayet konusu açıyor, sorna tekrar konu açıyorsuznu ayıp, konuyu kım tekrar açtıysa ayıp etmış hiç mı okumuyor forum hakkıdna bolumundekı labıdunun yazıalrını bız boyle yapamyız dıyorda nedense bız hep goruyoruz...
ek : shinoda sun ne haltsın ben senın akranın değilim benımle bır tıcaretın yok forumdada bir halt değilsin benımle oyle tekmeyı basardım fılan dıye konuşma terbıyesızlık yapma adam gıbı yaz adamlığını bıl karşındakının kım olduğunu bılmeden oyle para muhabbetlerı çekme
ek 2 : Oradan yazdığıma cevap veremeyınce çark edıp burdan yazıyorsunuz bahaneler uretıp papağan gıbı aynı şeylerı sayıklıyorsunuz, okumanızda sorun mu var sızın şikayet konunuza yazdım ayan beyan neyın ne olduğunu, cevap veremedın gelıp buradan karalıyorsun

