Teşekkür ederim shinoda delikanlılığın için..

Beni bir de cocuk zannediyor...Beni maddi bir zarara uğratsaydı kat be kat canını acıtırdım .Böyle bir şey olmadı sadece r10 dan ceza alması gerekir.Yaptığı ahlaklı bir iş değil..

NOT : konu kilitliydi yeni açılmış.ben de aşağıdaki konuyu açmıştım

https://www.r10.net/sikayetim-var/706...ahtecilik.html