Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçin bu moderatyor yalakalığını bırakın bu işleri,
sağa soal ona buna yalvararak konu açtırma hıkayelerını geçın çocukca işleri geçin artık ona buna yalvarıp konu açtırıyorsuznu ayıp,
konunun kapanması zorunuza gıttı herhalde, hemen açtırıp cevap yazmışsınız,
ne oldu şikayet konusunda yazdım yetmedımı zırt pırt oraya buraya konu açıp msn ındekı mıleltı çağırıp cevap mı yazdırıyorsunuz.
Benı bılen bılıyor, traderıma bakarsan senın gıbı 5 lınk alıp trader bastırmıyorum. tek yaptığın lınk satmak başka yaptığın bır şey yok çıkmış burda bana tıcarı zekandan bahsedıyorsun geç bunalrı yahu r10 dakı modlarda az delıkanlı olsun bıraksınalr artık hatır gonul işlerini konuyu kapatıyorsunuz, adam şikayet konusu açıyor, sorna tekrar konu açıyorsuznu ayıp, konuyu kım tekrar açtıysa ayıp etmış hiç mı okumuyor forum hakkıdna bolumundekı labıdunun yazıalrını bız boyle yapamyız dıyorda nedense bız hep goruyoruz...
ek : shinoda sun ne haltsın ben senın akranın değilim benımle bır tıcaretın yok forumdada bir halt değilsin benımle oyle tekmeyı basardım fılan dıye konuşma terbıyesızlık yapma adam gıbı yaz adamlığını bıl karşındakının kım olduğunu bılmeden oyle para muhabbetlerı çekme
ek 2 : Oradan yazdığıma cevap veremeyınce çark edıp burdan yazıyorsunuz bahaneler uretıp papağan gıbı aynı şeylerı sayıklıyorsunuz, okumanızda sorun mu var sızın şikayet konunuza yazdım ayan beyan neyın ne olduğunu, cevap veremedın gelıp buradan karalıyorsun