ehh bu kadar konu dışı mesaj yazılan bi konu açılmadı heralde (: arkadaşlar site ile hemen hemen haftada 1 saat ilgilenebiliyorum ve kazancı bu. video haber yazı yorum filan koyup bu siteye günde 2-3 saat emek verecek kişi bu parayı 3 ayda çıkarır. gerçi bu gidişle satışı iptal edicem...
konu dışı mesaj yazmayalım lütfen. ciddi alıcılar varsa buyursun.
Satılık: YEMEKTEYİZ.COM
47
●4.680
- 30-01-2009, 11:14:08Üyeliği durdurulduarkadaşlar dün akşam bu başlığı gördüğümde çok beğendim ve ilgilendim açıkçası ilk baştaki düşüncem yemekteyiz.com u arkadaştan alıp daha sonra araya kÂrımı koyarak ne kadara satabilirsem yapımcıya satmak ve belli bir miktar para kazanmaktı yani amacım ticari idi. Ondan sonra bu sabah yemekteyiz programı yapımcısı ile telefonla irtibat kurdum
uzun bir görüşmeden sonra ilgilenmediğini söyleyince vazgeçtim 
o yüzden amacı siteyi alıp işletmek isteyen arkadaşlar alsın yoksa şu fiyata yapımcıyla görüş sat çok ucuz mesajları geçersiz
hadi iyi satışlar - 30-01-2009, 18:11:22Üyeliği durdurulduakıl yaşta (mesaj sayısının, rep, itrader vs.) değil başta yani bu girişimleri daha genç yaşlara başlamam, adsenseden 5 haneli ödeme almış olmam bir dezavantaj değil bir üstünlüktür.türklerin girişimciliği meşhurdur zaten
bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.
- 30-01-2009, 18:52:15Üyeliği durdurulduBiraz yavaş salla karşında çocuklar yok 5 haneyi rüyanda gördün herhalde ayrıca kazanan adam gelip buraya ben bu kadar kazanıyorum demezseoadami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

siteye gelince fiyat gerçekten çok fazla düşürürsen 1000 TL lere falan anında satarsın. Uğraşmayacaksan bin e falan sat gitsin. - 30-01-2009, 20:02:17Üyeliği durdurulduDikkat ettiysen ben zaten bir aylık ödemede 5 haneli aldığımı söylemedim o yüzden dediklerimin hepsi gerçek. ayriyetten benim konu sahibine yolladığım mesaja cevap vermen de hiç akılcı değilJeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun bir görüşmeden sonra ilgilenmediğini söyleyince vazgeçtim
bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.
