• 30-01-2009, 11:08:39
    #37
    ehh bu kadar konu dışı mesaj yazılan bi konu açılmadı heralde (: arkadaşlar site ile hemen hemen haftada 1 saat ilgilenebiliyorum ve kazancı bu. video haber yazı yorum filan koyup bu siteye günde 2-3 saat emek verecek kişi bu parayı 3 ayda çıkarır. gerçi bu gidişle satışı iptal edicem...

    konu dışı mesaj yazmayalım lütfen. ciddi alıcılar varsa buyursun.
  • 30-01-2009, 11:14:08
    #38
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar dün akşam bu başlığı gördüğümde çok beğendim ve ilgilendim açıkçası ilk baştaki düşüncem yemekteyiz.com u arkadaştan alıp daha sonra araya kÂrımı koyarak ne kadara satabilirsem yapımcıya satmak ve belli bir miktar para kazanmaktı yani amacım ticari idi. Ondan sonra bu sabah yemekteyiz programı yapımcısı ile telefonla irtibat kurdum uzun bir görüşmeden sonra ilgilenmediğini söyleyince vazgeçtim
    o yüzden amacı siteyi alıp işletmek isteyen arkadaşlar alsın yoksa şu fiyata yapımcıyla görüş sat çok ucuz mesajları geçersiz
    hadi iyi satışlar
  • 30-01-2009, 17:36:11
    #39
    yapımcı konusundaki girişimlerin için sağol seoadami :P yaş 16 mesaj 33 rep-9 itrader 0
    arkadaşlar satış günceldir.
  • 30-01-2009, 18:11:22
    #40
    Üyeliği durduruldu
    akıl yaşta (mesaj sayısının, rep, itrader vs.) değil başta yani bu girişimleri daha genç yaşlara başlamam, adsenseden 5 haneli ödeme almış olmam bir dezavantaj değil bir üstünlüktür.türklerin girişimciliği meşhurdur zaten bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.
  • 30-01-2009, 18:52:15
    #41
    Üyeliği durduruldu
    seoadami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akıl yaşta (mesaj sayısının, rep, itrader vs.) değil başta yani bu girişimleri daha genç yaşlara başlamam, adsenseden 5 haneli ödeme almış olmam bir dezavantaj değil bir üstünlüktür.türklerin girişimciliği meşhurdur zaten bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.
    Biraz yavaş salla karşında çocuklar yok 5 haneyi rüyanda gördün herhalde ayrıca kazanan adam gelip buraya ben bu kadar kazanıyorum demez

    siteye gelince fiyat gerçekten çok fazla düşürürsen 1000 TL lere falan anında satarsın. Uğraşmayacaksan bin e falan sat gitsin.
  • 30-01-2009, 20:02:17
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz yavaş salla karşında çocuklar yok 5 haneyi rüyanda gördün herhalde ayrıca kazanan adam gelip buraya ben bu kadar kazanıyorum demez
    siteye gelince fiyat gerçekten çok fazla düşürürsen 1000 TL lere falan anında satarsın. Uğraşmayacaksan bin e falan sat gitsin.
    Dikkat ettiysen ben zaten bir aylık ödemede 5 haneli aldığımı söylemedim o yüzden dediklerimin hepsi gerçek. ayriyetten benim konu sahibine yolladığım mesaja cevap vermen de hiç akılcı değil
  • 30-01-2009, 20:26:41
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum Hayırlı Satışlar.. Projesi düşüncesi olan adam için Bence iyi bir fiyat..
  • 21-08-2009, 13:56:32
    #44
    Pazarlıksız, Cash 1.500 TL veririm.
  • 21-08-2009, 19:53:24
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 -4k sitenin getirisi günlük 3 dolar olması biraz az değilmi...Reklam yerleşimleride güzel..reklamlar için hafif tuzaklar da var..niye tıklamıyor vatandaş buna yoksa başka bişey mi var..Normal mi?