akıl yaşta (mesaj sayısının, rep, itrader vs.) değil başta yani bu girişimleri daha genç yaşlara başlamam, adsenseden 5 haneli ödeme almış olmam bir dezavantaj değil bir üstünlüktür.türklerin girişimciliği meşhurdur zaten

bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.
Biraz yavaş salla karşında çocuklar yok 5 haneyi rüyanda gördün herhalde ayrıca kazanan adam gelip buraya ben bu kadar kazanıyorum demez
siteye gelince fiyat gerçekten çok fazla düşürürsen 1000 TL lere falan anında satarsın. Uğraşmayacaksan bin e falan sat gitsin.