3 -4k sitenin getirisi günlük 3 dolar olması biraz az değilmi...Reklam yerleşimleride güzel..reklamlar için hafif tuzaklar da var..niye tıklamıyor vatandaş buna yoksa başka bişey mi var..Normal mi?