Konu
Satılık: YEMEKTEYİZ.COM
21-08-2009, 19:53:24
#45
fercanx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3 -4k sitenin getirisi günlük 3 dolar olması biraz az değilmi...Reklam yerleşimleride güzel..reklamlar için hafif tuzaklar da var..niye tıklamıyor vatandaş buna yoksa başka bişey mi var..Normal mi?