akıl yaşta (mesaj sayısının, rep, itrader vs.) değil başta yani bu girişimleri daha genç yaşlara başlamam, adsenseden 5 haneli ödeme almış olmam bir dezavantaj değil bir üstünlüktür.türklerin girişimciliği meşhurdur zaten bu konuda birçok atasözü vardır "türk gibi başla..." diye başlayan ben de tam bir "türk gibi başladım" ama yapımcı olayı maalesef sonuç vermiyor. Neyse satışın devam ediyor zaten iyi satışlar.