arkadaşlar dün akşam bu başlığı gördüğümde çok beğendim ve ilgilendim açıkçası ilk baştaki düşüncem yemekteyiz.com u arkadaştan alıp daha sonra araya kÂrımı koyarak ne kadara satabilirsem yapımcıya satmak ve belli bir miktar para kazanmaktı yani amacım ticari idi. Ondan sonra bu sabah yemekteyiz programı yapımcısı ile telefonla irtibat kurdum

uzun bir görüşmeden sonra ilgilenmediğini söyleyince vazgeçtim

o yüzden amacı siteyi alıp işletmek isteyen arkadaşlar alsın yoksa şu fiyata yapımcıyla görüş sat çok ucuz mesajları geçersiz
hadi iyi satışlar