• 08-12-2008, 11:41:05
    #28
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimsin ki benim bilip bilmediklerimi sorguluyorsun?
    Bilmeyen ya da bilip de işine gelmeyen sensin. Ne demek özel anlaşma. Lisansın download süresi dolmuş işte ne anlaşma ayakları yapıyorsunuz daha. Ben sizin lisansınız yok diye bir şey demedim ki. Sadece download süresi dolmuş dedim. Ortağın seni yemiş, özel anlaşma falan.

    Sen kimsin benim satışımı baltalıyosun ?
    Bu lisans bize vbulletin den verildi zaten biz almadık vbulletin Türkiye supportlugu için anlayabiliyomusunuz ?
  • 08-12-2008, 11:45:58
    #29
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimsin benim satışımı baltalıyosun ?
    Bu lisans bize vbulletin den verildi zaten biz almadık vbulletin Türkiye supportlugu için anlayabiliyomusunuz ?
    Benim kim olduğum belli, satışını da baltaladğım yok.
    Turkiye supportluk olayına gelince, eğer doğruysa o zaman sorun yok. Baştan belirtseydin bu konuşmaların hiç biri geçmezdi.
  • 08-12-2008, 11:49:30
    #30
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük asker bizim asker
    sen ne zaman gidiyosun len askere Taner
    eyvallah erdemcim ocakta belli olucak benimde ne zaman gidecegim.

    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kim olduğum belli, satışını da baltaladğım yok.
    Turkiye supportluk olayına gelince, eğer doğruysa o zaman sorun yok. Baştan belirtseydin bu konuşmaların hiç biri geçmezdi.
    İyi bayramlar size
  • 08-12-2008, 11:52:24
    #31
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Karışmayayım diyorum ama , Tanercim Jelsoft firması ile ben de görüşüyorum
    Şuan Türkiye'de Resmi Destek sitesi falan yok .Önümüzdeki 1 sene içerisinde de kimseye resmi sıfatını vermeyi düşünmüyorlar.Ama siz resmi destek sitesi değilsiniz diye bir problem olacak diye birşey yok.Site güzel adminler tanıdığım iki arkadaşım.. Site bu ücreti hakediyor.
    Hayırlı Satışlar
  • 08-12-2008, 12:01:55
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Seo yarışması ne olacak?
  • 08-12-2008, 12:15:00
    #33
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karışmayayım diyorum ama , Tanercim Jelsoft firması ile ben de görüşüyorum
    Şuan Türkiye'de Resmi Destek sitesi falan yok .Önümüzdeki 1 sene içerisinde de kimseye resmi sıfatını vermeyi düşünmüyorlar.Ama siz resmi destek sitesi değilsiniz diye bir problem olacak diye birşey yok.Site güzel adminler tanıdığım iki arkadaşım.. Site bu ücreti hakediyor.
    Hayırlı Satışlar

    erdem vbulletin ile görüşüldü vbu hakında eve supportluk şuanda vermeyi düşünmüyolar ama supportluk için düşünülen 2 site var 2 siteden birisi vbulletiner,teşekkürler kardeşim iyi dileklerin için


    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo yarışması ne olacak?
    Devam edecek
  • 08-12-2008, 12:33:43
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar taner abi alacak kişiye hayırlı olsun
  • 08-12-2008, 12:37:00
    #35
    saolasın erencim.
  • 08-12-2008, 12:37:41
    #36
    Üyeliği durduruldu
    param olsa alır en kral yer yapardım cunku cok faydasını gordum zamanında...