• 08-12-2008, 13:08:19
    #37
    En kral ? Zaten şuandaki en iyi vB destek sitesi
  • 08-12-2008, 19:46:55
    #38
    Satış Günceldir.
  • 08-12-2008, 19:48:56
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    500ytl çok az bence. o site için..
    hayırlı satışlar
  • 08-12-2008, 19:50:09
    #40
    Ftpden webalizer kodlarına bakın bari, bir hit söyleyin.
  • 08-12-2008, 19:50:43
    #41
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500ytl çok az bence. o site için..
    hayırlı satışlar

    Teşekkürler,Emeklere Bakılınca evet gercekten az sitedeki Kodlamalar yeter diyorum başka bişey demiyorum
  • 08-12-2008, 20:13:47
    #42
    valla para olsa hiç beklemem ama neyse
    alacak arkadaşta bilgi düzeyine bakarak alsın.
    vb bilmeyen adam başına geçerse siteye yazık olur
  • 08-12-2008, 20:27:48
    #43
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla para olsa hiç beklemem ama neyse
    alacak arkadaşta bilgi düzeyine bakarak alsın.
    vb bilmeyen adam başına geçerse siteye yazık olur


    İsteyen kişi şimdiki kadro ile devam edebilir,güzel bi kadro yapısı var zaten
  • 08-12-2008, 20:35:02
    #44
    Burak'dan 1 adet vbulletin lisans alıcagız bakalım 7 aydır nasipse.
  • 08-12-2008, 20:40:37
    #45
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burak'dan 1 adet vbulletin lisans alıcagız bakalım 7 aydır nasipse.

    Anlamadım ama probleminiz kişisel sanırım