• 08-12-2008, 11:20:04
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leased lisans varken tabiki customer number ve pass vardı,dedigim gibi suandaki dosyalarımız lisanslı ve ortagım buragın vbulletin ile anlaşması var sürüm yenilemedikçe vbulletinerin lisans dan yana bi sıkıntısı olamaz.
    anladığım kadarıyla lisansınız var ama ömürlük değil .
  • 08-12-2008, 11:21:52
    #20
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladığım kadarıyla lisansınız var ama ömürlük değil .

    Hocam vbulletinerin şuandaki sürümü ile ömürlük,dedigim gibi şuandaki dosyalarla gittiginiz sürece lisans derdiniz olmayacaktır,Anlaşmadan dolayı...
  • 08-12-2008, 11:27:01
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vbulletinerin şuandaki sürümü ile ömürlük,dedigim gibi şuandaki dosyalarla gittiginiz sürece lisans derdiniz olmayacaktır,Anlaşmadan dolayı...

    lisansınız ömürlük ise zaten bir anlaşmaya gerek yok,ömürlük lisansınız var ise isterseniz ömür boyu dosya yenilemeden zaten gidebilirisniz.Dosya yenilemek sizin bileceğiniz iş .

    şurda anlaşalım lisansınız ömürlük değilmi,anlaşmayı falan katmadan .(ömürlük lisans için böyle bir anlaşmaya gerek yoktur)
  • 08-12-2008, 11:31:07
    #22
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    En büyük asker bizim asker
    sen ne zaman gidiyosun len askere Taner
  • 08-12-2008, 11:31:32
    #23
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vbulletinerin şuandaki sürümü ile ömürlük,dedigim gibi şuandaki dosyalarla gittiginiz sürece lisans derdiniz olmayacaktır,Anlaşmadan dolayı...
    O kadar biliyorum, yapıyorum ediyorum, destek veriyorum demişsin de Lisansın download süresi doldu diyemiyor musun. Anlaşma yapıldı falan ne demek ya
    vBulletin lisansların 1 yıllık download süresi vardır. 1 yıl dolduktan sonra yani süre bittikten sonra vbulletinin o andan itibaren çıkmış güncel sürümlerini indiremezsiniz. 35$ ya da 50$ (tam hatırlamıyorum) gibi bir ücretle lisansınızın download süresini 1 yıl daha uzatabiliyorsunuz.
    Anlaşma falan söz konusu olamaz yani.
  • 08-12-2008, 11:32:10
    #24
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisansınız ömürlük ise zaten bir anlaşmaya gerek yok,ömürlük lisansınız var ise isterseniz ömür boyu dosya yenilemeden zaten gidebilirisniz.Dosya yenilemek sizin bileceğiniz iş .
    şurda anlaşalım lisansınız ömürlük değilmi,anlaşmayı falan katmadan .(ömürlük lisans için böyle bir anlaşmaya gerek yoktur)
    onu zaten biliyorum hocam,ömürlük değil yıllık lisans belirttim zaten leased lisans diye.
  • 08-12-2008, 11:33:13
    #25
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar biliyorum, yapıyorum ediyorum, destek veriyorum demişsin de Lisansın download süresi doldu diyemiyor musun. Anlaşma yapıldı falan ne demek ya
    vBulletin lisansların 1 yıllık download süresi vardır. 1 yıl dolduktan sonra yani süre bittikten sonra vbulletinin o andan itibaren çıkmış güncel sürümlerini indiremezsiniz. 35$ ya da 50$ (tam hatırlamıyorum) gibi bir ücretle lisansınızın download süresini 1 yıl daha uzatabiliyorsunuz.
    Anlaşma falan söz konusu olamaz yani.
    şikayet et o halde bakalım kapanacakmı ? bilmedigin cok şey var o yüzden konuşma istersen
  • 08-12-2008, 11:36:59
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu zaten biliyorum hocam,ömürlük değil yıllık lisans belirttim zaten leased lisans diye.
    duymak istediğim buydu , teşekkürler .

    yıllık lisans işimi görmez hocam .

    hayırlı satışlar .
  • 08-12-2008, 11:37:15
    #27
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet et o halde bakalım kapanacakmı ? bilmedigin cok şey var o yüzden konuşma istersen
    Sen kimsin ki benim bilip bilmediklerimi sorguluyorsun?
    Bilmeyen ya da bilip de işine gelmeyen sensin. Ne demek özel anlaşma. Lisansın download süresi dolmuş işte ne anlaşma ayakları yapıyorsunuz daha. Ben sizin lisansınız yok diye bir şey demedim ki. Sadece download süresi dolmuş dedim. Ortağın seni yemiş, özel anlaşma falan.