TanTan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vBulletiner.com satılıktır.
47
●2.434
- 08-12-2008, 11:21:52_SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vbulletinerin şuandaki sürümü ile ömürlük,dedigim gibi şuandaki dosyalarla gittiginiz sürece lisans derdiniz olmayacaktır,Anlaşmadan dolayı... - 08-12-2008, 11:27:01Eposta Aktivasyonu GerekmekteTanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisansınız ömürlük ise zaten bir anlaşmaya gerek yok,ömürlük lisansınız var ise isterseniz ömür boyu dosya yenilemeden zaten gidebilirisniz.Dosya yenilemek sizin bileceğiniz iş .
şurda anlaşalım lisansınız ömürlük değilmi,anlaşmayı falan katmadan .(ömürlük lisans için böyle bir anlaşmaya gerek yoktur) - 08-12-2008, 11:31:32O kadar biliyorum, yapıyorum ediyorum, destek veriyorum demişsin de Lisansın download süresi doldu diyemiyor musun. Anlaşma yapıldı falan ne demek yaTanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

vBulletin lisansların 1 yıllık download süresi vardır. 1 yıl dolduktan sonra yani süre bittikten sonra vbulletinin o andan itibaren çıkmış güncel sürümlerini indiremezsiniz. 35$ ya da 50$ (tam hatırlamıyorum) gibi bir ücretle lisansınızın download süresini 1 yıl daha uzatabiliyorsunuz.
Anlaşma falan söz konusu olamaz yani. - 08-12-2008, 11:32:10onu zaten biliyorum hocam,ömürlük değil yıllık lisans belirttim zaten leased lisans diye._SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2008, 11:33:13şikayet et o halde bakalım kapanacakmı ? bilmedigin cok şey var o yüzden konuşma istersenFhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2008, 11:36:59Eposta Aktivasyonu Gerekmekteduymak istediğim buydu , teşekkürler .TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllık lisans işimi görmez hocam .
hayırlı satışlar . - 08-12-2008, 11:37:15Sen kimsin ki benim bilip bilmediklerimi sorguluyorsun?TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmeyen ya da bilip de işine gelmeyen sensin. Ne demek özel anlaşma. Lisansın download süresi dolmuş işte ne anlaşma ayakları yapıyorsunuz daha. Ben sizin lisansınız yok diye bir şey demedim ki. Sadece download süresi dolmuş dedim. Ortağın seni yemiş, özel anlaşma falan.
