• 08-12-2008, 10:06:40
    #10
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir siteydi vbulletiner alanada satanada şimdiden hayırlı olsun.

    Saolasın kardeşim,alan kişi şunuda bilsin,supportluk görüşmeleri yapılmıştı vbu için
  • 08-12-2008, 10:09:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müstakbel sahibine şimdiden hayırlı olsun. Aynı çizgide devam eder umarım.
  • 08-12-2008, 10:18:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hocam keşke 1 günlüğüne google adsense reklamı koysaydınız.. kazancınızı belirtirseniz gelire göre düşünebilirim
  • 08-12-2008, 10:20:51
    #13
    Platin üye
    reykjavikur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam keşke 1 günlüğüne google adsense reklamı koysaydınız.. kazancınızı belirtirseniz gelire göre düşünebilirim
    Webmaster sitesinde google adsense reklamı yanıltıcı olabilir. Hangimiz tıklıyoruz ki reklamlara
  • 08-12-2008, 10:28:33
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fiyat üzerinde esneme olursa (değer ölçüde) pm atınız..
  • 08-12-2008, 10:37:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster sitesinde google adsense reklamı yanıltıcı olabilir. Hangimiz tıklıyoruz ki reklamlara

    en azından üyeler dışında google'dan gelen ziyaretçiler tıklayabilir..
  • 08-12-2008, 10:40:20
    #16
    reykjavikur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam keşke 1 günlüğüne google adsense reklamı koysaydınız.. kazancınızı belirtirseniz gelire göre düşünebilirim
    reklam hiç konmadı saka arkadaşımızında dedigi gibi hanginiz r10 reklamlarına tıklıyorki ?

    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster sitesinde google adsense reklamı yanıltıcı olabilir. Hangimiz tıklıyoruz ki reklamlara
    Teşekkürler

    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat üzerinde esneme olursa (değer ölçüde) pm atınız..

    Son fiyatı pm ile belirttim
  • 08-12-2008, 10:45:06
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Alıntı
    Sitede vbulletin lisansı özel anlaşmalı şöyleki ortagım burach vbulletinin yetkilileri ile görüşüp lisans yenileme ücreti ödemedigi sürece suanki lisanslı dosyalarla devam edebilir,ama 35 $verip güncel sürümlerdende devam edebilirler,
    burayı açarmısınız ,siteniz lisanslımıdır,paneliniz kullanıcı adınız vs var değilmi?

    sonuçta özel anlaşma sormaz yarın bize gelenler .
  • 08-12-2008, 11:17:38
    #18
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burayı açarmısınız ,siteniz lisanslımıdır,paneliniz kullanıcı adınız vs var değilmi?
    sonuçta özel anlaşma sormaz yarın bize gelenler .
    Leased lisans varken tabiki customer number ve pass vardı,dedigim gibi suandaki dosyalarımız lisanslı ve ortagım buragın vbulletin ile anlaşması var sürüm yenilemedikçe vbulletinerin lisans dan yana bi sıkıntısı olamaz.