EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karışmayayım diyorum ama , Tanercim Jelsoft firması ile ben de görüşüyorum
Şuan Türkiye'de Resmi Destek sitesi falan yok .Önümüzdeki 1 sene içerisinde de kimseye resmi sıfatını vermeyi düşünmüyorlar.Ama siz resmi destek sitesi değilsiniz diye bir problem olacak diye birşey yok.Site güzel adminler tanıdığım iki arkadaşım.. Site bu ücreti hakediyor.
Hayırlı Satışlar

erdem vbulletin ile görüşüldü vbu hakında eve supportluk şuanda vermeyi düşünmüyolar ama supportluk için düşünülen 2 site var 2 siteden birisi vbulletiner,teşekkürler kardeşim iyi dileklerin için


Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seo yarışması ne olacak?
Devam edecek