• 05-04-2023, 17:26:47
    #19
    V12 aldım, sanki sessiz adı altında mı satılıyordu bilmiyorum ama kullanan arkadaşlara bir sorum var.
    Halı üzerinde ki sesi sizde de kalınlaşıyor mu? Normal mi? Bir anda desibeli artıyor gibi.
  • 05-04-2023, 17:41:16
    #20
    hakkikilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v15 almayı düşünüyoruz fakat hiçbir yerde stok yok. Olsa da 5-6 bin TL üzerine eklemişler. V8 almalı mıyız? Çok büyük farklar var mı?
    Hocam en mantıklı model V12. Bulabilirseniz V12 alın, diğer modellerinde çalıştırma olayı tetikli olduğu için biraz zahmetliymiş. Youtube - Instagram'da Influencer yorumlarına göz atın mutlaka.
  • 05-04-2023, 17:42:07
    #21
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V12 aldım, sanki sessiz adı altında mı satılıyordu bilmiyorum ama kullanan arkadaşlara bir sorum var.
    Halı üzerinde ki sesi sizde de kalınlaşıyor mu? Normal mi? Bir anda desibeli artıyor gibi.
    Evet hocam v12 var bende de, eğer toz moz bulursa modunu değiştiriyor ve daha güçlü çekiyor.
  • 05-04-2023, 17:44:35
    #22
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam v12 var bende de, eğer toz moz bulursa modunu değiştiriyor ve daha güçlü çekiyor.
    İlk teste çıkan o sesten dolayı geri götürüyordum, sonra bir iki video izleyince dedim normal sanırım.
    Sanki motoru bozulacakmış gibi ses çıkartıyor halı üzerinde.
  • 05-04-2023, 18:18:44
    #23
    hakkikilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v15 almayı düşünüyoruz fakat hiçbir yerde stok yok. Olsa da 5-6 bin TL üzerine eklemişler. V8 almalı mıyız? Çok büyük farklar var mı?
    https://www.hepsiburada.com/dyson-v1...B&gclsrc=aw.ds

    Dyson TR satıyor direkt bakabilirsiniz.
  • 05-04-2023, 19:25:11
    #24
    Anlık olarak resmi sitesinde

    v11 extra
    V12 detect slim absolute
    V15 detect absolute

    stok gelmiştir.
  • 05-04-2023, 22:37:23
    #25
    v12 > v15

    v15 almıştım önce sonra hanımın eli sakat olduğu için v12'ye geçtik tekrar, v15'te sürekli basma ihtiyacı oluyor. Ağırlığı da fazla haliyle. Motor gücü aman aman fark yok. 7 dakika tam çekim gücünde performansı var, orta çekimde isterseniz 36 dakika falan süresi var. Eko modda bir halt çekmiyor 50 dakikaya kadar çıkıyor ama dediğim gibi hiçbir şey çekmiyor doğru düzgün. Eğer yarım saatte bitmeyecek kadar büyükse eviniz, yedek batarya alırsınız. Ben öyle yaptım. Yetmiyordu 2 kata, şimdi yedek batarya ile biri bitiyor diğerini şarja takıyoruz, diğeriyle yapıyoruz.

    Şimdi v12'den 2 tane daha bulsam hediye alacağım.
  • 06-04-2023, 01:09:53
    #26
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bende Dayamaysın aldım aşırı memnunum. Şarjı sizin performansınıza göre farklılık gösteriyor. Gücünüz yerindeyse apartmandaki tüm odaları cillop gibi yapabilirsiniz.
    Resmi sitesinde stok olmadığı için bi milyoncularda rahatlıkla bulabilirsiniz.
    Not: 1 milyoncu dediysem yeni çamoluk otomativ literatüründeki bir milyoncu değil. 15 20 tl 😁
  • 06-04-2023, 01:12:24
    #27
    V12 çok daha hafif, tetik basma derdi yok, bir arkadaşımız sormuş halı üstlerinde özellikle halı aparatında biraz daha fazla ses çıkarıyor. Gece deneyin ışığı söndürüp lazer ışık çok şey buluyor.