V12 çok daha hafif, tetik basma derdi yok, bir arkadaşımız sormuş halı üstlerinde özellikle halı aparatında biraz daha fazla ses çıkarıyor. Gece deneyin ışığı söndürüp lazer ışık çok şey buluyor.