V12 aldım, sanki sessiz adı altında mı satılıyordu bilmiyorum ama kullanan arkadaşlara bir sorum var.
Halı üzerinde ki sesi sizde de kalınlaşıyor mu? Normal mi? Bir anda desibeli artıyor gibi.
Evet hocam v12 var bende de, eğer toz moz bulursa modunu değiştiriyor ve daha güçlü çekiyor.