V12 aldım, sanki sessiz adı altında mı satılıyordu bilmiyorum ama kullanan arkadaşlara bir sorum var.
Halı üzerinde ki sesi sizde de kalınlaşıyor mu? Normal mi? Bir anda desibeli artıyor gibi.
Dyson V8 Absolute
31
●2.756
- 05-04-2023, 17:41:16Hocam en mantıklı model V12. Bulabilirseniz V12 alın, diğer modellerinde çalıştırma olayı tetikli olduğu için biraz zahmetliymiş. Youtube - Instagram'da Influencer yorumlarına göz atın mutlaka.hakkikilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 17:42:07Evet hocam v12 var bende de, eğer toz moz bulursa modunu değiştiriyor ve daha güçlü çekiyor.serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 17:44:35İlk teste çıkan o sesten dolayı geri götürüyordum, sonra bir iki video izleyince dedim normal sanırım.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki motoru bozulacakmış gibi ses çıkartıyor halı üzerinde.
- 05-04-2023, 18:18:44https://www.hepsiburada.com/dyson-v1...B&gclsrc=aw.dshakkikilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dyson TR satıyor direkt bakabilirsiniz. - 05-04-2023, 22:37:23v12 > v15
v15 almıştım önce sonra hanımın eli sakat olduğu için v12'ye geçtik tekrar, v15'te sürekli basma ihtiyacı oluyor. Ağırlığı da fazla haliyle. Motor gücü aman aman fark yok. 7 dakika tam çekim gücünde performansı var, orta çekimde isterseniz 36 dakika falan süresi var. Eko modda bir halt çekmiyor 50 dakikaya kadar çıkıyor ama dediğim gibi hiçbir şey çekmiyor doğru düzgün. Eğer yarım saatte bitmeyecek kadar büyükse eviniz, yedek batarya alırsınız. Ben öyle yaptım. Yetmiyordu 2 kata, şimdi yedek batarya ile biri bitiyor diğerini şarja takıyoruz, diğeriyle yapıyoruz.
Şimdi v12'den 2 tane daha bulsam hediye alacağım. - 06-04-2023, 01:09:53Bende Dayamaysın aldım aşırı memnunum. Şarjı sizin performansınıza göre farklılık gösteriyor. Gücünüz yerindeyse apartmandaki tüm odaları cillop gibi yapabilirsiniz.
Resmi sitesinde stok olmadığı için bi milyoncularda rahatlıkla bulabilirsiniz.
Not: 1 milyoncu dediysem yeni çamoluk otomativ literatüründeki bir milyoncu değil. 15 20 tl 😁

