v12 > v15
v15 almıştım önce sonra hanımın eli sakat olduğu için v12'ye geçtik tekrar, v15'te sürekli basma ihtiyacı oluyor. Ağırlığı da fazla haliyle. Motor gücü aman aman fark yok. 7 dakika tam çekim gücünde performansı var, orta çekimde isterseniz 36 dakika falan süresi var. Eko modda bir halt çekmiyor 50 dakikaya kadar çıkıyor ama dediğim gibi hiçbir şey çekmiyor doğru düzgün. Eğer yarım saatte bitmeyecek kadar büyükse eviniz, yedek batarya alırsınız. Ben öyle yaptım. Yetmiyordu 2 kata, şimdi yedek batarya ile biri bitiyor diğerini şarja takıyoruz, diğeriyle yapıyoruz.
Şimdi v12'den 2 tane daha bulsam hediye alacağım.