V12 aldım, sanki sessiz adı altında mı satılıyordu bilmiyorum ama kullanan arkadaşlara bir sorum var.
Halı üzerinde ki sesi sizde de kalınlaşıyor mu? Normal mi? Bir anda desibeli artıyor gibi.