Haziran ayında lisans mezunuyum. Agustosta askere gitmek istiyorum ama?
23
●9.426
- 07-04-2014, 20:14:37Merhaba. Haziran ayinda lisans mezunu olacagim. Agustosta askere giderim diye dusunuyordum fakat mayista sanrm som basvuruymus. Ben askerlik icin basvursam nasil olacak? Uzun donemmi yaptirirlar bana. Yoksa son sinif oldugum icin mezun olursam kisa donemmi yaptirirlar. Bilgisi olan varmidir? Mezun olunca basvursam yani haziran da bu sefer kasim a atarlar.
- 07-04-2014, 23:32:28Senin tecilinde vardır muhtemelen, giderim diye düşünüyorum demekle olmuyo mezun olduktan sonra başvuru yapmak en iyisiMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2014, 13:56:27Üyeliği durdurulduhiç mantık aramaya çalışma, ne diyorlarsa o işteMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2014, 16:40:11Haklısın oyle. Ama insan hayatına bukadar da etki edilmez. İnsan hayatından belli bi kısmı alıyorlar en önemli dönemi. Bir de saçma sapan uygulamalar başka birşey değil.baturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2014, 16:49:48Üyeliği durdurulduAslında engel yok. TSK günlük faaliyetle hareket etmez. Minimum 3-6 aylık takvimde kimlerin askere alınacağı bellidir. Hatta benim tahminime göre, nerede acemilik yapacağı da ilk takvim gününde belli. Tecil bozudurunca sıraya alinirsin. Yilda 4 donem alim var, bugun tecil bozdurayim yarin gideyim olayi olmaz. (Kaçak olmadigini farzediyorum) her bi donemde askere alinacak kisi sayisi örnek olarak 5 ise, 6. yı almazlar. Yatacak yer ve diğer isrihkaklarin sayısı net ve bellidir.
Tablet - 08-04-2014, 17:57:50Bir an önce hayatını kurmak istiyorsun. Doğru da düşünüyorsun. Haklısın da. Ancak bu düzen başka türlü nasıl olacak ki. Herkes istediği gün askere gitseydi ne düzen olurdu ne ordu. Mezun olduktan sonra başvurunu yapmak daha garanti bir yol olur. Artık ne çıkarsa bahtına.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2014, 18:05:17Mezuniyet belgeni alır almaz askerlik şubene gidersen yüksek ihtimal sıkıntı olmaz hocam ağustosta gitmene, bir arkadaşım gitmişti. Bu askerlik süresinin kısalmasından dolayı kontenjan açıkları çokmuş bu aralar, o yüzden ilk tertipte alırlar. Zaten üni mezunları 3 tertip gidiyor askere, normal er gibi 4 tertip değil, Nisan Ağustos Aralık diye biliyorum.
- 08-04-2014, 19:32:45iyi yine kısa dönem olcaksın ben Askerlik dahil 5 sene ordudaydım, Zor kurtuldumMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle