Evet tecilim de var 2015 e kadar. Ne sacma ıs arkadas. Gitmek istediğimizde hemen alsınlar işte. Gıtmeye kalkıyoruz dert gıtmek ıstemıyoruz dert. Ne biçim düzen anlamadım gitti. Sırf engel başka birşey değil.. Bitsinde baska bısey ıstemıyorum.
Bir an önce hayatını kurmak istiyorsun. Doğru da düşünüyorsun. Haklısın da. Ancak bu düzen başka türlü nasıl olacak ki. Herkes istediği gün askere gitseydi ne düzen olurdu ne ordu. Mezun olduktan sonra başvurunu yapmak daha garanti bir yol olur. Artık ne çıkarsa bahtına.