Merhaba. Haziran ayinda lisans mezunu olacagim. Agustosta askere giderim diye dusunuyordum fakat mayista sanrm som basvuruymus. Ben askerlik icin basvursam nasil olacak? Uzun donemmi yaptirirlar bana. Yoksa son sinif oldugum icin mezun olursam kisa donemmi yaptirirlar. Bilgisi olan varmidir? Mezun olunca basvursam yani haziran da bu sefer kasim a atarlar.